İçeriğe geç

Iphone 13 Garanti Neyi Kapsar

iPhone garanti kapsamına ne girer?

Garanti süresi, ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve 2 yıldır. Ürünün tamamı, tüm parçaları dahil olmak üzere firmamızın garantisi kapsamındadır. Ürün garanti süresi içerisinde bozulursa, tamir süresi garanti süresine eklenecektir. Bir ürünün tamir süresi 20 günü geçemez.

Apple hangi durumlarda yeni telefon veriyor?

iPhone cihaz değişimi hangi durumlarda gerçekleşir? Apple, garanti kapsamında olan ve fabrika kusurları nedeniyle sorunları olan tüm cihazları değiştirir. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle onarım yapmaz, bunun yerine değişim gerçekleştirir.

iPhone garantiye gidince yenisi gelir mi?

Garanti kapsamındaki hizmetten sonra, Apple Ürününüz veya yedek Ürününüz, geçerli güncellemelere tabi olarak, Apple Ürününüzü ilk satın aldığınız zamanki yapılandırmayla iade edilecektir.

Telefon hangi durumlarda garantiye girer?

3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak kullanım hataları (tüketicinin ürünü tanıtım ve kullanım kılavuzunda yer alan talimat ve yönergelere aykırı kullanması sonucu oluşan hatalar) garanti kapsamı dışındadır.

Apple eskiyi getir yeniyi al var mı?

Apple geri dönüşüm hizmetleri sunuyor mu? Evet. Apple ve Apple’a ait markalı cihazları herhangi bir Apple Store’da veya çevrimiçi olarak geri dönüştürme olanağı sunuyoruz. Cihazlarınızın sorumlu bir şekilde geri dönüştürüleceğinden veya yeniden kullanılma şansı verileceğinden emin olabilirsiniz.

İPhone 13 pil değişimi ne kadar?

Apple Fiyat ListesiModelCihaz Değişim ÜcretiPil Değişim ÜcretiiPhone 1438.999,00₺3949,00₺iPhone 13 Pro Max42.499,00₺3549,00₺iPhone 13 Pro38.999,00₺3549,00₺iPhone 1330.999,00₺3549,00₺28 satır daha

iPhone garanti kapsamında değişim nasıl olur?

Apple Sınırlı Garantisi, iPhone’unuzu ve ürününüzle birlikte gelen Apple markalı aksesuarları satın alma tarihinden itibaren iki yıl boyunca üretim sorunlarına karşı korur. Ayrı olarak satın alınan Apple markalı aksesuarlar Apple Sınırlı Aksesuar Garantisi kapsamındadır.

iPhone garantiye verirken ne yapmalıyım?

İşletim sistemi cihazınızı yedekleyin. Apple kimliğinizi ve parolanızı hazır bulundurun. … Hizmetiniz için satın alma kanıtı gerekebilir. … Cihazınızı ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarları getirin. Ulusal kimlik kartı, sürücü belgesi veya pasaport gibi devlet tarafından verilmiş bir kimliğiniz olsun.

iPhone değişim cihazı sıfır mı?

Apple’ın yedek cihazları genellikle yeni veya yenilenmiş cihazlardır. Yepyeni cihazlar hiç kullanılmamış ve ambalajı açılmamış cihazlardır.

İPhone 13 kaç yıl garantili?

iPhone, iPad, iPod, Mac, Apple TV, Apple Watch, AirPods, Apple Vision Pro ve Beats ürünlerinin sahipleri, Apple’ın ürünü piyasaya sürdüğü tarihten itibaren en az 5 yıl* boyunca Apple servis sağlayıcılarından servis ve parça alabilirler.

Apple garanti pil değişimi yapıyor mu?

Yedek parçalar da dahil olmak üzere sunduğumuz hizmet, Apple garantinizin kalan süresi olan 90 gün veya daha uzun olan süre boyunca garantilidir.

iPhone değişim talebi nasıl yapılır?

Cihazınızın markası, modeli ve durumu hakkında bir Apple Store’da veya çevrimiçi olarak (Apple Takas Et – Apple – Akıllı Telefon simgesine tıklayın) birkaç soruyu yanıtlayın. Size tahmini bir takas değeri veya onu geri dönüştürmenin kolay bir yolunu sunacaklar.

Garanti neyi kapsamaz?

Garanti; Ürünlerin olağan dışı/alışılmadık şekilde taşınması, ihmal, kaza, aşınma ve yıpranma, aşırı sıcak/soğuk, çözücüler, asitler ve doğal aşınma ve yıpranmalar sonucu oluşan hasarlar kapsam dışındadır.

Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

İPhone hangi durumlarda garanti kapsamı dışında kalır?

Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.

Apple telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?

Hizmetimizi almadan önce iOS cihazınızı yedekleyin. Apple kimliğinizi ve parolanızı hazır bulundurun. … Hizmetiniz için satın alma kanıtı gerekebilir. … Cihazınızı ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarları getirin. Ulusal kimlik kartı, sürücü belgesi veya pasaport gibi devlet tarafından verilmiş bir kimliğiniz olsun.

Garanti kapsamına ne girer?

GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamında onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.

iPhone pil değişimi garanti kapsamına girer mi?

İki yıllık garanti (Apple Watch, Apple Watch Sport, Apple Watch Edition için) arızalı pil durumunda servisi de kapsar. Garanti kapsamı dışındaki durumlarda pil servisi Apple tarafından sağlanır.

Apple değişim cihazı sıfır mı?

Apple’ın yedek cihazları genellikle yepyeni veya yenilenmiş cihazlardır. Yeni cihazlar hiç kullanılmamış ve ambalajı açılmamış cihazlardır. Yenilenmiş cihazlar kullanılmış ancak Apple tarafından kapsamlı bir şekilde test edilmiş ve onarılmış cihazlardır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort Gaziantep Kısaboylu Escort