İçeriğe geç

Btk Incelemesi Ne Kadar Sürer

BTK kurum incelemesi ne kadar sürer?

Komisyonun şikâyet üzerine yapacağı soruşturmaya 60 gün içinde cevap vermesi öngörülmekle birlikte, resen yapacağı soruşturma için bir süre sınırı konulmamıştır.

BTK hat eşleştirme ne kadar sürer?

Telefonu eşleştirmek için satın aldığınız firmaya, ithalatçısına veya BTK’ya başvurabilirsiniz. Bu işlemler 1 ila 10 gün arasında sürmektedir.

BTK şikayet kaç günde cevaplanır?

İşletmeciler bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır. Alınan cevaplar BTK tarafından incelenecek ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilecektir.

BTK kayıt süresi ne kadar?

Yurt dışından getirilen telefonların IMEI kaydı cihazın Türkiye’ye giriş tarihinden itibaren 120 gün içinde yapılmalıdır. Bu süre telefonun Türkiye’ye giriş tarihinden itibaren başlar ve 120 gündür.

BTK’ya şikayet edince ne olur?

Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.

BTK hangi bakanlığa bağlıdır?

Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında kamu düzenleme ve denetim kurumu olan BTK, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı olarak faaliyet gösteriyor.

E-devlet IMEI hat eşleştirme nedir?

IMEI hat eşleştirme sorunu, Türkiye’de cep telefonunuzun veya diğer mobil cihazlarınızın yasal olarak kullanılabilmesi için gerekli olan IMEI numarasının, e-devlet sistemi üzerinden mobil operatörünüze kayıt ettirilememesi veya hatalı kaydedilmesidir.

eSIM etkinleştirme ne kadar sürer?

Hangisini seçtiğinize bağlı olarak, dijital SIM’inizi etkinleştirmek için birkaç adımı izlemeniz gerekir. Örneğin, Saily ile yapmanız gereken tek şey eSIM uygulamasını indirmek, planı satın almak ve eSIM etkinleştirme düğmesine tıklamaktır. Etkinleştirme genellikle 15 dakikaya kadar sürer ve hazırsınız!8 Ağu 2024Hangisini seçtiğinize bağlı olarak, dijital SIM’inizi etkinleştirmek için birkaç adımı izlemeniz gerekir. Örneğin, Saily ile yapmanız gereken tek şey eSIM uygulamasını indirmek, planı satın almak ve eSIM etkinleştirme düğmesine tıklamaktır. Etkinleştirme genellikle 15 dakikaya kadar sürer ve hazırsınız!8 Ağu 2024

Yabancı uyruklu kişi nasıl IMEI kaydı yaptırabilir?

YKN (Yabancı Kimlik Numarası) sahibi olan ve e-devlet sistemi üzerinden kayıt yaptırma hakkına sahip 18 yaş üstü kişiler, PTT tarafından sağlanan e-devlet şifresini kullanarak e-devlet sistemi üzerinden kayıt işlemlerini gerçekleştirebilecekler.

Bir şikayet kaç günde sonuçlanır?

TALEBİME NE KADAR SÜREDE CEVAP ALABİLİRİM? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamında yapılan talep ve şikâyetlerin cevap süresi 30 gündür. 2) 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplerin cevap süresi 15 iş günüdür.

BTK’yı nereye şikayet edebilirim?

İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

BTK onayı nasıl yapılır?

Abone olduktan sonra dijital sözleşmenizi imzalamanız gerekmektedir. Dijital sözleşmenizi imzalamak için İnternet bankacılığı üzerinden E-Devlet’e giriş yapın. Ana sayfadaki arama butonuna BTK yetkilendirmesini girin ve arayın.

Sınırsız IMEI ATMA Kaç TL 2024?

2024 yılı başı itibariyle yeni kayıt ücreti 31.692 TL olarak belirlendi. 2023 Temmuz ayından 2023 yılı sonuna kadar geçerli ücret 20.000 TL idi.

Yurt dışı telefonlar 1 ocakta açılır mı?

BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) 1 Ocak, 1 Ocak 2024’te yurt dışı cihazım açılmadı

Kaçak telefonun kapandığını nasıl anlarız?

IMEI kaydı talepleri e-devlet sistemi üzerinden yapılır. 15 haneli IMEI numaranızı, TR-ID ve kullanıcı bilgilerinize ihtiyaç duymadan e-devlet sisteminden sorgulayabilirsiniz. Bu, cihazınızın kaybolması veya çalınması durumunda bunu öğrenmenize yardımcı olacaktır.

BTK kurumsal şikayet nasıl yapılır?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

BTK nasıl sorgulanır?

Cihazın kayıtlı olup olmadığı; e-Devlet Kapısı’ndan (veya BTK Bilgi ve İhbar Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) aranarak) öğrenilebilir.

İnternet sağlayıcı firmalar nereye şikayet edilir?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

BTK hangi şikayetlere bakar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort Gaziantep Kısaboylu Escort